Tuesday, March 9, 2010

Happy Birthday!

Birthday adik saya akan muncul dalam bulan depan..saya tak ingat tarikhnya..argh!!kakak yang teruk..hee..tapi diharapkan adikku itu sentiasa menjalani hidupnya dengan cemerlang..dan penuh rasa syukur..

Pada saya hidup itu satu rahmat dan satu anugerah..bukan semua makhluk Allah yang dilahirkan, dapat hidup seperti kita sampai sekarang..ada yang sudah berjaya menghirup nafas dunia,tetapi diambil balik nyawanya kembali oleh Allah dengan masa yang cukup singkat..maka,sangat teruklah bagi orang yang berpeluang hidup itu tidak mahu bersyukur..

Pada hari jadi saya yang ke 20 disember lalu,ucapan hari jadi itu diucapkan kepada ibu tercinta terlebih dahulu sebelum saya sendiri berasa layak untuk menerima ucapan daripada orang lain..ibu mengandungkan..ibu melahirkan..ibu menjaga dengan penuh rasa ikhlas dan kasih-sayang..penat lelah itu tidak pernah diungkit-ungkit..jadi saya merasakan, rasa syukur atas kelahiran itu selayaknya untuk beliau..dan of course,kesyukuran ke hadrat ilahi jangan sesekali dilupakan..

so,
Terima kasih Ya Allah menguatkan ibuku menahan kesakitan melahirkan imran selama 14 jam(*_*)

Happy birthday to Muhammad Nor Imran,
kakakmu amat menyayangimu~(^_^)

2 comments:

  1. hepi busdey
    semoge pjg umur n murah rezeki!
    semoge bjaya dunia akhirat!
    chaiyok!

    ReplyDelete
  2. tq akma..for the wish..bg pihak imran:)

    ReplyDelete